Jdi na obsah Jdi na menu
 


News

Příspěvky

EASYKART 60 - NOVINKY V SEZÓNĚ 2016

10. 2. 2016

Kategorie EASYKART 60:  povinný pojistný kroužek pod plastovým uložením volantové tyče, možno použít excentry pro nastavení geometrie,  v závodě je možno použít 1 podvozek, 2 motory – náhradní motor lze zakoupit samostatně, převod ve Vysokém Mýtě 10/78. Celkový vítěz hodnocení EASYKART 60 MLADÍ 2016 neplatí  na světovém finále EASYKART 2017  startovné!  V italských závodech Easykart nelze nadále používat starý model unašečů zadních kol (odlitky),  starý model zadních ložiskových domků (plechové), písty Vertex, starý model karburátoru TILLOTSON 385A.

 

NÁRODNÍ LICENCE JEZDCE 2016

10. 2. 2016

Lékařské prohlídky u sportovního lékaře jsme absolvovali, veškeré formuláře vyplnili, pojištění uzavřeli a všechny poplatky uhradili. Národní licence jezdce s povolením startovat na závodech v zahraničí je doma.

 

PŘÁNÍ OD CELÉHO TÝMU PNEUMORAVA.CZ

24. 12. 2012

t134-1.jpgPřání celé naší rodině, všem naším fandům, přátelům, sponzorům, fotografům, ostatním kartingovým týmům a pořadatelům kartingových závodů v České republice i v zahraničí. 

 

PETICE PROTI ZÁKAZU STARTU DĚTÍ V ZAHRANIČÍ

30. 1. 2012

Oznamujeme všem že s touto peticí souhlasíme, vyplnili jsme ji a podepsali. Myslíme si, že jsme se tímto gestem přidali k ostatním nespokojeným jezdcům a soutěžicím. Právo porovnávatse se svými schopnostmi s ostatními jezdci na jiných zahraničních tratích by měli mít všichni, tedy i ti, co nedovršili 13. let. Toto nesmyslné nařízení nemohl vymyslet člověk fandící motoristickému sportu.

 

SOUSTŘEDĚNÍ ITÁLIE - TEST - ADAM KOWALSKI 2012

24. 1. 2012

22.1.2012 SOUSTŘEDĚNÍ ITÁLIE  19.-25. ÚNORA 2012

První z letošních soustředění proběhne od 19.2.2012. Začneme návštěvou slavného závodu WINTER CUP v Lonátu, pak se přesuneme na dva dny do Pomposy, dva dny strávíme na dráze HappyValley v Cervii a  dva dny budeme trénovat s italskými piloty v Catellettu di Branduzzo na Pista 7 Laghi. Pro přesný časový plán, včetně GPS souřadnic drah, ubytovacích možností a služeb, seznamu nejdůležitějšího vybavení atd. prosím kontakt.

 

MOTOKÁROVÁ ZÁVODNÍ ŠKOLA - ADAM KOWALSKI

12. 7. 2011

ŠKOLA POD TAKTOVKOU GREGOR RACING TÝMU 

I my si nedokážeme představit účastnit se prvních závodů v budoucnu bez absolvování závodní motokárové školy, kde se budoucí jezdec naučí základních jezdeckých návyků  v ovládání závodní motokáry, chování na závodní trati, perfektní znalost signalizačních vlajek atd. Jedině touto formou přípravy se stane tento motoristický sport zábavný a bez jakých koliv nepředvídaných situací na trati i v depu.

 

TAJNÝ ZDRAVOTNÍ TEST - PÍSEK 2011

10. 7. 2011

Sklamání s pozitivním myšlenkou.

24.-26.6.2011-msr---moravsky-pohar-pisek_0074.jpg

Po návštěvě CT ve fakultní nemocnici jsem skusil nastoupit do závodu v Písku. Pátek - tréningy proběhly v normálu. Pauza se projevila na kondici, přesto se to s počátku dalo ustat. V sobotu jsem se začal trápit. Obavy jsem měl ze žebra a pravé plíce, protože Písek je náročná tratˇ, kde určité pasáže se projíždějí přes obrubníky, kde partie žeber dostávají od častých rázů trošičku nafrak. S další a další treningovou jízdou jsem však začal slábnout a opravdu se trápit. Obavy s žeber a plíce byly zbytečné, avšak jsem zjistil že krční svaly nedokážou udržet hlavu. Při dalším a dalším kole byl problém ji vůbec udžet a v pasáži v tak zvaném tobogánu jsem měl pocit že mi uletí. Pokračovat bylo hodně nebezpečné pro mne i mé okolí. Zajel jsem ještě 3. kola  měřáku, v domění že to vydržím, ale opravdu to nešlo. 

 

HAVÁRIE - VYSOKÉ MÝTO 2011

4. 5. 2011

Havárie v prvním závodu a následná hospitalizace.

00832010-1-.jpgHavárie v prvním závodu a následná hospitalizace v nemocnici zapříčinila předčasné ukončení sezóny 2011. První závod ve Vysokém Mýtu byl smolný. Při absolvování sobotního tréningu jsem předčasně skončil. Následky této havárie si podle lékařů ponesu ještě dlouho a budou vyžadovat zpoustu času a následných kontrol.

 

 

1.ZÁVOD - KARTING CUP PÍSEK 2010

22. 5. 2010

Nevydařený závod?

ObrazekPrvní závod v Písku se nám moc nepoved.I přes snahu jsme nebyli schopni dotáhnout jezdecké schopnosti a návyky do fáze,kterou by jsme potřebovali.Ukazuje se že,tréningy jsou nutností.Časy na kolo byly průměrné a navíc né zrovna dost vyrovnané.Smůla nás provázela po celý víkend.

 

Rekapitulace soustředění v Itálii

4. 3. 2010

                                   podvozek MS KART RZF 29, motor ROTAX

ObrazekStručná,výstižná zpráva z tréningu,který jsem absolvoval v Itálii.Jednalo se o celodenní tréningy na tratích Pomposa a Migliaro.Vyzkoušel jsem si nový podvozek MS kart RZF 29,který se mi okamžitě zalíbil svými vlastnostmi,které se stávající RCA 26-kou jdou jen stěží porovnávat.Jednalo se o podvozek s předními brzdami na ruku s motorem ROTAX.