Jdi na obsah Jdi na menu
 


ELEKTRONICKÉ ŘAZENÍ

28. 5. 2010

MECHATRON ME-SHIFTER F1 – ELEKTRONICKÉ ŘAZENÍ

Motokárový sport – moderní motoristická disciplína je prostředím, kde o vítězství či prohře rozhodují setiny sekundy. Na stupně vítězů vystoupí jen ti nejlépe připravení , kteří disponují perfektně připravenou moderní technikou. Špičkové týmy účastnící se světových soutěží vynakládají na přípravu techniky a pilotů částky čítající mnoho nul. Získání drobné výhody před soupeři může být tím rozhodujícím prvkem skládanky vedoucí k dobývaným titulům. 
Po sérii testů byl 12 února 2007 systém elektronického řazení ME-SHIFTER F1 Racing Evo představen motokárové veřejnosti prostřednictvím týmů a spolupracovníků, kteří se na jeho vývoji podíleli.

 

JAK FUNGUJE ME-SHIFTER F1  ?
Systém elektronického řazení nahrazuje manuální řazení a umožňuje pádly pod volantem měnit zařazený rychlostní stupeň během několika milisekund bez použití řadící páky. Elektronický systém při změně rychlostního stupně zároveň upravuje pomocí odpojovače zapalování otáčky motoru a zajišťuje hladké zařazení vyššího rychlostního stupně bez potřeby ovládání plynového pedálu.
PROČ BUDETE S ME-SHIFTEREM F1 RYCHLEJŠÍ NEŽ DOSUD  ?
  • >>> držíte plný plyn a pravým pádlem řadíte nahoru bez ubrání jako o život !
  • >>> s oběma rukama na volantu neposedný stroj snáze udržíte pod kontrolou…
  • >>> můžete řadit i v zatáčkách, kde jste si dříve netroufli sundat ruku z volantu …
  • >>> únava přichází mnohem později, i k večeru zůstává jízda radostným dováděním i na         jinak fyzicky náročné závodní trati …
  • >>> při jízdě na mokru přijde každá ruka vhod, můžete se lépe soustředit na řízení …
NEZÁVODÍM, JEZDÍM SI SE 125kou JEN PRO RADOST …
Právě vy oceníte výhody elektronického řazení nejvíce. Jezdec , pro kterého je karting především zábavou a prostředkem odreagování se od starostí všedních dnů, nedisponuje obvykle takovou fyzickou kondicí, jako trénovaný špičkový sportovec. Únava z náročného sportu přichází mnohem dříve a je často obtížné v plném tempu sahat po řadící páce a volit tu správnou rychlost. Konzistence dosahovaných časů nebývá tak dobrá,jako u zkušeného závodníka, nejvíce ztrát je obvykle způsobeno nepřesným řazením při krocení nespoutaného oře. Pokud je pro kartingového šampióna přínos měřen získanými desetinkami, pro hobby pilota znamená úspory času vyjádřené spíše ve vteřinách. Žádný den již nebude dost dlouhý, aby vyčerpal vaše síly a nadšení…  

 _________________________________________________________________________