Jdi na obsah Jdi na menu
 


NOVÝ PODVOZEK MS KART RZF 29

28. 5. 2010

Navíc dle názoru jezdců, kteří měli možnost nový podvozek testovat, se nový podvozek lépe řídí a závodit s ním přináší jezdci větší zábavu.

Nyní konkrétně k jednotlivým částem podvozku:

Rám – rám podvozku je zcela nové konstrukce. Je vyráběn z kvalitních chromolybdenových trubek které mají průměr 32 mm.Rámy podvozku budou dodávány ve dvou variantách. V základní variantě v tvrdosti MEDIUM a na zvláštní požadavek klienta ve tvrdosti SOFT.

V současné době doporučujeme našim zákazníkům používat variantu MEDIUM. Pokud se při dalších testech, které proběhnou v teplém – slunečném počasí na nagumované trati prokáže, že SOFT podvozek funguje za těchto podmínek lépe než MEDIUM, budeme vás o tom včas informovat, abyste si mohli vybrat ten optimální podvozek pro vaše podmínky.

Zadní osa – zadní osa je uložena v nových ložiscích a vnějším průměrem 80 mm. Domečky ložisek jsou nové konstrukce, s jinou tuhostí uložení v rámu. Poloha zadní osy je nastavitelná na výšku, s rozdílem 10 mm.Standardně je podvozek dodáván se zadní osou průměr 50 mm v pevnosti MEDIUM, s označením MS 53. Alternativně je dodávána měkčí osa MS 38. Všechny náboje na zadní osu včetně domečků ložisek jsou dodávány též z lehkých slitin hořčíku. Upozorňujeme na skutečnost, že hořčíková díly jsou nejen lehčí ale současně ovlivňují i jízdní vlastnosti povozku. Při jejich volbě je tedy potřeba postupovat s rozvahou. K vyztužení rámu za domečky zadní osy dodáváme jako příslušenství 2 vzpěry, které se montují mezi zadní domeček a držák zadního nárazníku.

Přední osa - podvozek MS R2F 29 je vybaven zcela novými předními závěsy s dutou osou a novými předními náboji, uloženými na šesti čepech o průměru 6mm. Rozhod přední osy se reguluje AL distančními kroužky mezi nábojem kola a nábojem brzdového kotouče.Svislý čep je uložen v novém systému excentrů, pro regulaci příklonu a záklonu předních kol.Náboje na přední kola jsou dodávány ve dvou délkách a v provedení aluminium nebo hořčík.

Brzdový systém - Po testování v letošním roce jsme rozhodli, že pro novou generaci podvozků budeme montovat brzdové systémy značky K-KART. Tyto brzdy jsou lehčí a vykazují vyšší brzdný účinek.

Všechny brzdové systémy K-KART jsou konstruované jako samostavitelné (s automatickým seřizováním vůle mezi brzdovými destičkami a brzdovým kotoučem). Dodáváme brzdové destičky třech různých tvrdostí : S 214 nejtvrdší, S 222 medium (montují se ve standardu) a S 273 jako speciální měkké.Od tohoto druhu podvozku dodáváme též přední brzdový systém ovládaný rukou, pro kategorie KF 1, KF 2 a ROTAX MAX. Celý tento systém je lehčí konstrukce než přední brzdy pro kategorie KZ.

Stabilizátory – podvozek má celkem tři stabilizátory. Boční – který je dodáván k podvozku a umožňuje několik druhů tuhosti nastavení. Přední a zadní, který si může zákazník přiobjednat jako zvláštní příslušenství. Přední stabilizátor je v současné době dodáván pouze v jednom provedení a to ze slabostěnné ocelové trubky. V nejbližší době uvažujeme o zavedení dalších verzí předního stabilizátoru a to z AL trubky a z plastu.

Chladiče – jako zvláštní příslušenství je k podvozkům RZF 29 dodáván ve standardu chladič KTM. Můžete si u nás objednat i větší a výkonnější chladič BAR, včetně držáku. Chladiče BAR jsou dodávány ve dvou velikostech.

Volanty – ve standartu jsou nabízeny dva volanty. Model 08 ve třech barvách a model 09 s obručí pokrytou hrubou gumou v místě kde jej jezdec drží.

Jako zvláštní příslušenství je dodáván volant CKR, ve dvou provedeních. Pro umístnění datarecordingu u AIM nebo ALFANO. K těmto volantům musí být speciální náboj volantu.

V průběhu měsíce února bude u nás, na vyžádání, k dispozici návod na nastavení nového podvozku RZF 29.

Vaše případné technické dotazy, ohledně nastavení podvozku směřujte prosím na pana Milana Šimáka nebo pana Jiřího Kahudu. I když je nastavení podvozku na danou trať a podmínky velmi složité, pokusíme se vám s tímto pomoci. Největší zodpovědnost ale stejně leží na vašem technikovi nebo mechanikovi, kteří dokáží nejlépe analyzovat momentální situaci na trati .

  CENY NOVÉHO PODVOZKU RZF 29

001B Podvozek MS KART RZF 29/KZ ...............................................................Kč 78.520 + DPH

002C Podvozek MS KART RZF 29/KF ................................................................Kč 54.800 + DPH

003 Podvozek MS KART RZF 29/KF2 s přední brzdou na ruku ...................Kč 78.000 + DPH


MS RZF 29/KF